Crin catre Victor: „E o dulceata de joc”.

Victor s-a pus iarasi la dispozitia lui Crin, luni seara (30 martie). La Antena2, Victor i-a spus lui Crin „vorbele (cele mai) grele”, reusind astfel sa demonteze „cateva mituri securistice”.

„Invitatii mei sunt… unul, domnul Crin Antonescu, presedintele PNL” a spus Victor Ciutacu… dupa care l-a felicitat pentru victoria de la Congresul PNL. Omul, normal, a precizat: „pai am avut senzatia ca am fost impreuna”.

Asa e. Doar ii multumise imediat dupa Congres. „Salut, bătrâne, sunt Crin. Te-am sunat să-ţi mulţumesc pentru tot…”

Mai mult, cu exact o saptamana in urma, pe 23 martie, fusese in studioul de alaturi, la Gadea (Antena3), si mai demontase niste „mituri securiste” , explicand de ce Liiceanu a devenit un model fals, iar Ilici unul bun, in orice caz „un personaj de treaba”, care, la o adica, poate intra „într-o ecuaţie de susţinere a democraţiei din România”.

Si chiar in ziua Congresului PNL, pe 20 martie, Crin Antonescu isi proclamase victoria in studioul improvizat de Antena3 , alaturi de zeloasa Dana Grecu si Victor Ciutacu.

Ca sa revenim, luni seara (editia din 30 martie), confruntat cu dorinta nestavilita a lui Victor de a-i smulge Danei coronita de premiant, Crin a fost de apreciat pentru sinceritate:

Victor: O sa continui eu jocul rautacios, domnule Antonescu, jocul rautacios inceput de Oana Dobre… Puiu Popoviciu v-a oferit…?
Crin (il intrerupe): E o dulceata de joc.
Oana: Ma faceti sa ma simt prost. Eu vreau sa fiu rea.

Adina ce zice?.

One Response to Crin catre Victor: „E o dulceata de joc”.

  1. Iti multumesc pentru efortul de a ma urmari, da’ nu pricep unde-i manipularea. Am spus, intr-o deplina transparenta, ca Basescu mi se pare nociv si ca, in aceste conditii, voi sustine la vedere, impotriva lui, oricare dintre candidatii Oprescu si Antonescu. Dat fiind ca Oprescu a anuntat ca nu se baga, mi-a ramas numai Antonescu.
    P.S. Geoana mi se pare chiar mai nociv decat Basescu.

Lasă un răspuns

