Basescu despre libertatea presei

La Nasul, pe B1TV, Basescu a revenit pe larg asupra relatiei tensionate cu mogulii. Detalii aici, pe hotnews.ro, si pe cotidianul.ro. Mi s-a parut interesanta o idee (sper sa o fi retinut cum trebuie) expusa dupa ce a spus ca e tratat incorect de trusturile mogule, dar ca e o iluzie sa-ti inchipui, ca politician, ca poti controla presa: „Presa trebuie lasata libera, sa-si ia lectia de incorectitudine pentru a deveni corecta.”

7 Responses to Basescu despre libertatea presei

  1. mi’a placut remarca in legatura cu hurezeanu: mizam pe inteligentza lui, sau asa ceva !

  2. remarca mea: inteligentza e asociata, uneori, cu ticalosia…

  3. emanuel spune:

    E clar ca Hurezeanu l-a scos din minti la emisiunea aceea. Eu am vazut-o si ii reprosa lui Basescu ca ne-am gasit mai catolici decat Papa, c-am ramas singurii „Europeni” prin sustinerea noastra pentru Nabucco, ca ia uite-i pe germani, austrieci, unguri si bulgari ce bine se au cu rusii si cu proiectul South Stream si nu sunt mai putin „Europeni” din cauza asta, ca ce atata „loialitate” in politica externa. Iar Nistorescu sustinea la emisiunea respectiva ca de fapt rusii si Voronin sunt mana in mana cu Basescu, ca de-aia il ataca, sa creada romanii ca-i anti-rus si sa-l mai voteze o data, numai aberatii.Chiar merita sa vedem transcriptul emisiunii daca-l are cineva.

  4. viq spune:

    emanuel,

    s-ar putea s-o găseşti aici dacă ai idee despre ce emisiune e vorba şi cam de când :

    http://www.monitoring.ro/index.php

  5. robin spune:

    Si eu sint de parere ca presa tb lasata libera, fara nici un fel de constringeri din partea statului. Sper ca situatia actuala e trecatoare si sa inceapa sa se autoreglementeze. Singurul lucru care poate ar tb schimbat e participatia pe care il poate detine un actionar in cadrul unui trust de presa. Am inteles ca asa e in vest.
    Starea jalnica in care se gaseste media in prezent nu e numai din cauza presiunilor mogulilor, ci si din cauza unei deprofesionalizari(asta-i cuvint bun pt Spinzuratoarea) a breslei din ce in ce mai accentuate.

    Niste studii interesante:

    http://www.cna.ro/Autoreglementare-in-mass-media.html

  6. turnofftheglory spune:

    Haios este ca dupa acest citat antologic basescian, trustul vantu a reactionat „ba pe-a matii”.

  7. Costin Sandu spune:

    Unde a revenit Basescu despre „Libertatea presei”? La Nashul, cumva? N-am auzit bine? Adica la mogulii de bine frati Paunescu!

Lasă un răspuns

