Basescu vede „o presa mult mai responsabila” dupa alegeri

Duminica, Basescu a vorbit despre libertatea presei in termenii in care a mai facut-o cu ocazia ultimului discurs din Parlament Potrivit Hotnews.ro, Basescu a precizat ca nu va sustine o lege a presei si si-a exprimat convingerea ca dupa alegeri, presa va fi mult mai responsabila.

Sunt bucuros ca, in mandatul meu, presa a fost libera, daca este nevoie sa se compromita singura. Si a reusit s-o faca. Ceea ce se intampla cu presa astazi nu este un rau. Eu nu acuz presa. N-o sa fiu niciodata de acord sa facem o lege pentru presa, s-o bagam in patratele stabilite prin articole. Nu. Presa trebuie sa fie libera si am convingerea ca dupa lectia acestor cinci ani va deveni o presa mult mai responsabila.

Crin Antonescu s-a rafuit cu sondorii de opinie: „Ati mai publicat azi unul, suntem toata tara atenti la voi. Puneti-i 30%, 34%, 58%, puneti-mi mie cat de putin puteti, n-am nevoie de sondajele voastre. Am incredere si am nevoie de voturile romanilor!”. Dupa ce, miercurea trecuta, a admis ca Vântu si Voiculescu „se folosesc de trusturile de presapentru a influenta politica acestei tari”, Crin s-a prezentat la Sinteza Zilei si la 100% pentru a dezminti o eventuala sustinere a lui Basescu în turul doi.

2 Responses to Basescu vede „o presa mult mai responsabila” dupa alegeri

  1. Alex Voinescu spune:

    Ce-mi place mie la Basescu e usurinta cu care isi schimba declaratiile 🙂
    Daca nici el nu a acuzat presa, pe buna dreptate uneori, atunci nu stiu cine a facut-o. Poate trebuie sa tin cont de declinarea verbului si sa inteleg ca nu acuza presa in momentul in care a rostit propozitia :D.

    Crin se plange degeaba, probabil din cauza ca e la moda sa te plangi de presa nedreapta, i s-a facut destula reclama pozitiva pe trusturi.

  2. zydarr spune:

    Alex, una e sa acuzi si una e sa o ingradesti… asta trebuie sa intalegem noi. Avem voie sa vorbim, dar trebuie sa aducem argumente in discutie si sa fim civilizati, presa tocmai asta nu prea mai face in ultimul timp.

Lasă un răspuns

