TRU si realitatea

Suntem depasiti de evenimente… si oricum subiectul SRS-Bogdan Chireac-Catalin Macovei e bine acoperit de blogosfera. Uitati un transcript al interventiei de marti a lui Traian Ungureanu, la RealitateaTV:

Oana Stancu: Domnule Ungureanu, ne-a anunţat astăzi preşedintele României că de fapt, nu intenţionează să dizolve Parlamentul. Asta după ce ameninţa să facă asta chiar pe 7 decembrie, dacă va fi reales. Să înţelegem că are o garnitură de premieri de sacrificiu, pe care să îi tot propună Parlamentului, până la un vot favorabil?

Traian Ungureanu: Ar trebui să înţelegem că dacă vreţi, ar trebui să vorbim despre Dinică restul emisiuni. E, cum bine a spus domnul Guşă, cum bine a spus domnul Diaconu, un mare român. Dacă nu, iertaţi-mă, nu cred că mă pricep la lucrurile astea, şi vă întreb unde sunt cei doi oameni care ar putea să ne lămurească în privinţa asta, domnul Chirieac şi domnul Stănescu, stâlpii Realităţii TV?

Oana Stancu: În privinţa cărui subiect?

Adrian Ursu: Aţi făcut un salt de gazelă, de la…

Traian Ungureanu: Am făcut un salt… pe care dumneavoastră îl evitaţi într-un mod jenant, şi vă întreb de ce ştirea extrem de gravă despre doi ziarişti români care sunt bănuiţi de şantaj, şi sunt doi ziarişti de marcă ai României, nu apare în dezbatere? De ce vreţi să dăm mai departe filmul cu Băsescu? Chiar nu vă interesează ce se întâmplă în România?

Adrian Ursu: Vreţi să discutăm despre textul ăla?

Traian Ungureanu: Nu, vreau să vă întreb de ce nu aţi discutat o clipă subiectul ăsta? Unde e ştirea? La Realitatea, unde e?

Adrian Ursu: Noi nu suntem la o emisiune de ştiri. Dacă nu ştiţi la ce aţi venit, aţi venit la o dezbatere. Într-o dezbatere, poate fi lansată orice temă. Iată, aţi lansat-o.

Traian Ungureanu: Ăsta nu e un subiect de dezbatere?

Adrian Ursu: Iată, aţi lansat-o.

Traian Ungureanu: Adică vă prefaceţi că nu cunoaşteţi ştirea asta? Ei bine, o să vă spun eu despre ce e vorba. Există suspiciunea gravă pe o înregistrare audio, că domnii Roşca Stănescu şi Bogdan Chirieac au încercat să şantajeze un funcţionar al statului pentru a distruge reputaţia altor ziarişti. Vreţi să discutăm despre asta?

Adrian Ursu: Altor ziarişti?

Traian Ungureanu: Mă scuzaţi, altor politicieni. Nu vreţi să discutăm despre asta? Nu vi se pare interesantă această temă?

Adrian Ursu: Dacă aţi lansat această temă…

Traian Ungureanu: De ce ascundeţi ideea asta?

Adrian Ursu: Nu ascundem, domnule Ungureanu.

Traian Ungureanu: Dar unde e?

Cozmin Guşă: Domnul Ungureanu, acceptaţi dezbaterea? Staţi un pic, vreţi un monolog?

Traian Ungureanu: A fost în vreun buletin de ştiri al Realităţii?

Adrian Ursu: Nu ne trageţi pe noi la răspundere.

Traian Ungureanu: Vă întreb. A fost sau nu a fost?

Cozmin Guşă: Dom’ne, eu accept dezbaterea. Vă rog frumos, uitaţi-vă la mine.

Adrian Ursu: O fi fost, n-o fi fost, sunteţi la o dezbatere, domnul Ungureanu…

Traian Ungureanu: Lucraţi aici. A fost sau nu a fost?

Cozmin Guşă: Aş putea să îi captez atenţia domnului Ungureanu?

Adrian Ursu: Domnul Ungureanu are de interpretat un rol acum.

Traian Ungureanu: Dar nu dumneavoastră, avem aici un post de televiziune care susţine că…

Adrian Ursu: Domnul Ungureanu, v-am văzut repertoriul actoricesc…

Traian Ungureanu: Dumneavoastră faceţi un spectacol de teatru, care ocoleşte realitatea.

Oana Stancu: Atunci, domnule Ungureanu, ziarist fiind, spuneţi-ne dumneavoastră, nu ne-aţi precizat care este sursa acestei înregistrări. Eu vă recunosc, mie mi-a scăpat acest lucru.

Traian Ungureanu: Dar dumneavoastră nu cunoaşteţi, vă faceţi că nu aţi văzut lucrul ăsta în ziare, astăzi?

Oana Stancu: În ziare, astăzi?

Traian Ungureanu: Deci dumneavoastră nu aţi văzut ştire asta.

Oana Stancu: În ziare, astăzi? Citaţi-mi dumneavoastră ziarul.

Traian Ungureanu: Dar de ce să vă citez eu? Sunteţi ziarist de actualitate. Eu sunt parlamentar.

Oana Stancu: Pentru că mă acuzaţi că n-am citit. Am citit astăzi „Gândul”, „Evenimentul”, „Adevărul”, „Jurnalul Naţional”, „Cotidianul”.

Traian Ungureanu: Şi numai la astea v-aţi uitat. Dacă nu e în astea, nu există. Deci dumneavoastră nu ştiţi.

Cozmin Guşă: Nici domnul Diaconu nu ştia despre ce este vorba.

Oana Stancu: Nu, dar dacă ne acuză, să ne spună în ce zi…

Traian Ungureanu: A, deci eu trebuie să vin să vă informez.

Oana Stancu: Vă rog, dacă aţi deschis subiectul, spuneţi asta, în ce ziar a apărut această înregistrare şi care este…

Traian Ungureanu: În momentul în care există o situaţie care ar fi ţinut prima pagină oriunde în lumea asta…

Cozmin Guşă: Dom’ne, dar decât să reproşaţi, nu vreţi să discutăm subiectul?

Traian Ungureanu: Dumneavoastră nu o discutaţi, o ascundeţi. Asta faceţi.

Cozmin Guşă: Nu vreţi să discutăm subiectul? Haideţi să discutăm subiectul, dacă vreţi.

Adrian Ursu: Domnul Ungureanu, nu ar fi bine, uite, avem un ceas, alocăm nişte minute pentru acest subiect.

Traian Ungureanu: Să ştiţi că eu pot să tac, şi vă faceţi show-ul cu Băsescu în continuare, nicio problemă.

Adrian Ursu: Dumneavoastră faceţi un show, domnule.

Traian Ungureanu: Eu nu fac niciun show. Eu întreb un post de televiziune de actualitate de ce îi privează pe români de o ştire de mare importanţă?

Oana Stancu: Nu am făcut asta.

Traian Ungureanu: Aţi făcut asta.

Oana Stancu: V-am solicitat detalii suplimentare, ziarul…

Traian Ungureanu: De ce trebuie să fac asta? Angajaţi-mă la redacţia de ştiri.

Adrian Ursu: Păi aţi fost angajat în trustul ăsta, domnul Ungureanu.

Traian Ungureanu: Şi ce dacă?

Adrian Ursu: Aţi dorit să plecaţi.

Traian Ungureanu: Şi mă bucur că am plecat.

Adrian Ursu: Şi atunci, cereţi reangajarea acum?

Traian Ungureanu: Mă bucur foarte mult că am plecat.

Adrian Ursu: Nu se mai plăteşte la PD-L?

Traian Ungureanu: Observ că dumneavoastră selectaţi ştirile. Ştirea asta nu vă interesează.

Adrian Ursu: Am înţeles.

Cozmin Guşă: Aş dori să prezint această ştire pe care domnul Ungureanu doreşte să facă scandal.

Traian Ungureanu: Nu vreau să fac scandal.

Cozmin Guşă: Şi îmi aduc aminte de perioada în care am lucrat în presă, şi o să încerc, pentru că eu am fost chiar şeful doamnei Stancu aici, şi mi-a făcut plăcere să fiu şeful dânsei.

Adrian Ursu: Iată ce mică e lumea!

Cozmin Guşă: E mică lumea. A apărut într-un ziar gratuit, care nu mai ştiu dacă e ziar, sau e numai site, se numeşte curentul.ro, un ziar apropiat PD-L, care nu a citat sursa acelei înregistrări.

Oana Stancu: Mai există ziarul?

Cozmin Guşă: Nu ştiu, nu l-am mai văzut în formă fizică. Am văzut site-ul, l-am citit pe internet. Care relata o înregistrare a discuţiei unor jurnalişti, respectiv Bogdan Chirieac şi Sorin Roşca Stănescu, avută împreună cu un domn, deloc nevinovat, domnul Cătălin Macovei de la ANI, care discuta despre problemele pe care le are cu un împrumut la care a asistat, fel de fel de lucruri. Subiectul acestei discuţii între cei trei domni fiind controlul averilor celor mai bogaţi oameni din PD-L, respectiv Adriean Videanu, posesorul unei averi de câteva sute de milioane de euro, Radu Berceanu, posesorul unei averi mari, nu ştim cât e, şi domnul Vasile Blaga, posesorul unei averi foarte mari. De asemenea, nu ştim cât e. Obiectul discuţiei a fost de ce investigaţia în cazul domnului Blaga s-a încheiat, în condiţii amiabile, ştiind că domnul Blaga avea probleme atât cu justificarea banilor, cât şi cu justificarea împrumutului, cât şi cu cumpărarea casei de la domnul Verestoy Attila şi alte lucruri aflate în conflict de interese, asta a fost o parte a discuţiei, şi dacă conturile existente în străinătate, presupuse, recunoscute inclusiv de către Cătălin Macovei, şeful ANI, ale domnilor Berceanu şi Videanu, ar putea să fie alimentate, pentru a se dovedi că ele există. Dacă domnul Cătălin Macovei, şeful de la ANI, s-a simţit şantajat, nu ţin minte, ca în calitatea dânsului de fost procuror, să fi făcut vreo plângere organelor statului, că nişte ziarişti fioroşi, înarmaţi cu nişte pixuri de-astea, au stat cu el de vorbă şi l-au şantajat, nu ţin minte aşa ceva. Dacă dumneavoastră vreţi să prezentaţi asta ca pe un act de şantaj, că e campanie electorală, puteţi să o faceţi. Şi nu numai că e campanie, şi dacă nu ar fi campanie puteţi să o faceţi. Eu însă, pentru că şi eu pot să fiu selectiv, am reţinut de aici aceste fapte. Domnul Macovei s-a lăsat şantajat cu mare plăcere, ca să folosesc termenul dumneavoastră, nu a reclamat niciunde acest şantaj, şi am mai reţinut că trei dintre şefii dumneavoastră de partid au mari probleme legate de manipularea banilor, probleme care au fost acoperite de către instituţia statului numită ANI.

Adrian Ursu: Asta e lectura dumneavoastră.

Cozmin Guşă: Da, e interpretarea mea.

Traian Ungureanu: Foarte bine. Nu vă e un pic jenă? Vine domnul Guşă aici şi vă face emisiunea de ştiri.

Cozmin Guşă: Datorită dumneavoastră.

Traian Ungureanu: Dumneavoastră de ce nu aţi dat un telefon lui Chirieac, de ce nu aţi dat telefon lui Sorin Roşca Stănescu, să îi întrebaţi? Băi, îşi bate unul joc de voi. Cum se face că subiectul ăsta nu există? Dacă preşedintele României spunea ceva de un ziarist, două zile nu vedeam altceva.

Oana Stancu: Îi rog pe colegii din regie să deschidă curentul.ro, pe care eu, personal, refuz să îl citesc vreodată.

Traian Ungureanu: Foarte bine că refuzaţi.

Oana Stancu: Pentru că este folosit în campaniile electorale, cu toate armele murdare, am scris ultima dată despre…

Traian Ungureanu: Dar doi oameni, doi ziarişti care ar putea târî în noroi toată tagma ziariştilor, asta nu vă interesează.

Oana Stancu: Vă răspund, domnule Ungureanu, că nu am nicio ruşine…

Traian Ungureanu: Unde e Clubul Român de Presă, vă întreb? Unde e opinia dumneavoastră, unde sunt analizele dumneavoastră?

Oana Stancu: Dar ne spuneţi dumneavoastră, ca ziarist, când a fost făcută această înregistrare?

Traian Ungureanu: Dar nu mă interesează. V-am întrebat de ce aţi fugit de subiect.

Cozmin Guşă: Domnule, nu îl lăsaţi pe domnul Ungureanu să modereze emisiunea?

Oana Stancu: … că nu am citit curentul.ro şi nici nu am să îl citesc vreodată. Acum, că ne-aţi dus dumneavoastră…

Mircea Diaconu: De ce nu explicaţi, că deschideţi subiectul ăsta, de la unu noaptea, când oricum copiii se culcă, şi se pot deschide subiecte impudice.

Oana Stancu: Nu, dar poate ne spune, înţeleg că e vorba de o înregistrare. Experienţa îmi demonstrează că în această perioadă sunt aruncate pe piaţă tot felul de înregistrări…

Traian Ungureanu: De ce nu aţi vorbit despre asta în timpul zilei deloc? Cum se face?

Oana Stancu: Domnule Ungureanu, ne-aţi certat, ne-aţi executat. Acum răspundeţi-ne, vă rog, şi la întrebare.

Traian Ungureanu: Nu vă răspund la nicio întrebare.

Adrian Ursu: Domnul Ungureanu, doriţi să participaţi la o discuţie cu noi, sau aţi venit…

Cozmin Guşă: Să îl lăsaţi să modereze.

Traian Ungureanu: Sunt doi oameni ai dumneavoastră implicaţi în povestea asta.

Adrian Ursu: Unde aţi stabilit că sunt ai noştri?

Traian Ungureanu: Dar ai cui sunt?

Cozmin Guşă: Domnul Ungureanu, domnul Ursu este un invitat remarcabil, poate că aţi uitat.

Traian Ungureanu: Domnul Chirieac şi domnul Stănescu, unde apar?

Adrian Ursu: Unde apar oamenii? Dumneavoastră unde apăreţi, domnul Ungureanu?

Traian Ungureanu: Unde mă cheamă lumea. Ce frecvenţă de apariţie au oamenii care desluşesc adevărul aici?

Cozmin Guşă: Pot să fac o propunere? Dacă îmi permiteţi…

Traian Ungureanu: Şi dau lecţii de moralitate – da?

Cozmin Guşă: Domnul Ursu este un invitat remarcabil în emisiuni. Doamna Stancu de asemenea, i-am văzut. Nu vreţi să moderaţi dumneavoastră emisiunea asta, dacă suntem cu toţii de acord?

Traian Ungureanu: Nu, eu nu vreau să moderez. Eu mă întreb la ce televiziune suntem aici.

Cozmin Guşă: Păi la întrebări nu vreţi să răspundeţi.

Traian Ungureanu: Asta mă întreb.

Cozmin Guşă: La o televiziune unde aţi lucrat şi unde aţi câştigat foarte mulţi bani.

Adrian Ursu: La telefon aţi acceptat să veniţi.

Traian Ungureanu: Domnul Guşă, puteţi să îmi explicaţi de ce o televiziune se fereşte de un subiect?

Adrian Ursu: Domnul Ungureanu…

Cozmin Guşă: Nu se fereşte de un subiect. Nu a aflat de el.

Oana Stancu: Nu ne ferim de subiect, v-am adresat întrebări, v-am rugat să îmi spuneţi care este sursa înregistrării.

Traian Ungureanu: Nu e treaba mea să răspund la întrebări. Dumneavoastră aveţi de răspuns la întrebări, nu eu.

Oana Stancu: Da, dar dumneavoastră aţi creditat acest subiect ca fiind unul demn de discutat la această emisiune.

Traian Ungureanu: Nu am creditat nimic. V-am întrebat de ce vă faceţi că nu există subiectul ăsta?

Oana Stancu: Este un subiect demn de discutat la această emisiune?

Traian Ungureanu: Eu v-am întrebat altceva, de ce a trebuit să vin eu aici, să vă spun de lucrul ăsta?

Oana Stancu: Domnul Ungureanu, nu îmi răspundeţi, vă rog, cu alte întrebări.

Traian Ungureanu: Dacă eu nu veneam să vă spun de lucrul ăsta, îi dădeaţi mai departe cu Băsescu, şi tocaţi mărunt până la 12 noaptea – da?

Cozmin Guşă: E o demonstraţie remarcabilă că domnul Băsescu are dreptate, asta înţeleg de la domnul Ungureanu.

Adrian Ursu: Deci înţelegem acum că dumneavoastră doriţi să faceţi politica editorială a tuturor televiziunilor…

Traian Ungureanu: Mi se pare scandalos ce aţi făcut.

Adrian Ursu: Dar noi putem înţelege că e scandalos că dumneavoastră vreţi să interveniţi în politica editorială şi să daţi deoparte subiectul Gheorghe Dinică, cel care a ţinut astăzi agenda televiziunilor…

Traian Ungureanu: Asta e o porcărie, ce spuneţi acum.

Adrian Ursu: Păi m-aţi întrebat ce am făcut toată ziua de astăzi – da? Luaţi desfăşurătorul emisiunilor la Realitatea TV.

Traian Ungureanu: Nu, nu v-am întrebat de ce nu aţi vorbit de Dinică, v-am spus că mai bine am vorbi numai de Dinică. Dar cum puteţi să vorbiţi aşa, domnul Ursu? E posibil să vorbiţi aşa?

Adrian Ursu: Păi şi de acolo aţi făcut un salt, repet, de gazelă şchioapă, spre un subiect complet…

Traian Ungureanu: V-am întrebat de ce ignoraţi subiectul ăsta. Asta e. Puteţi să îmi spuneţi de ce?

Adrian Ursu: Perfect. N-aţi dorit să facem o dezbatere… domnul Guşă v-a oferit această şansă, de a face o dezbatere, noi am acceptat să facem o dezbatere, domnul Diaconu, trebuie să ne cerem scuze cu toţii că-l punem într-o situaţie de-a dreptul jenantă pentru noi şi anume la a asista la ceva despre care nici dânsul nu are habar.

Traian Ungureanu: Dar dânsul nu are sarcina asta, dumneavoastră aveţi sarcina asta.

Adrian Ursu: Putem să nu jignim telespectatorii şi să vorbim coerent, dacă se poate…?

Traian Ungureanu: Dumneavoastră i-aţi jignit pe telespectatori pentru că le-aţi ascuns un lucru foarte important.

Adrian Ursu: N-aţi fost luat cu forţa.

Cozmin Guşă: Am eu o întrebare de fost jurnalist…

Adrian Ursu: Şi dumneavoastră aţi jignit breasla gazetărească trecând în politică.

Traian Ungureanu: Nu-i nicio jignire. Cum adică am trecut în politică şi nu pot fi gazetar?

Cozmin Guşă: …dar mai subiectiv. Eu vă întreb ceva: oare credeţi dumneavoastră că acest subiect în care se vorbea despre uriaşele averi ale domnilor Berceanu, Videanu şi Blaga, era un subiect bun pentru campania domnului Băsescu? Eu vin din partea astalaltă. Eu nu sunt implicat acolo.

Traian Ungureanu: Nu mă interesează, eu am o întrebare la care nu primesc răspuns.

Adrian Ursu: Aţi pus-o de 100 de ori.

Cozmin Guşă: Doriţi să dialogăm? Credeţi că dacă s-ar fi analizat sutele de milioane de euro pe care-i are domnul Videanu ca avere evaluată şi despre care s-a vorbit în acea scrisoare, averea ciudată a domnului Blaga şi Berceanu, cercetate de ANI, era un lucru care v-ar fi ajutat? Că eu pot să spun în felul următor: dom’ne, domnul Ungureanu are dreptate şi dumneavoastră, prin faptul că nu aţi dat această ştire, l-aţi ajutat pe Traian Băsescu şi PD-L-ul. Dacă mă apuc, fac teoria asta acum.

Mircea Diaconu: N-aveţi un alt studio, să ne mutăm puţin?

Traian Ungureanu: Nicio problemă, plec eu dacă vă deranjez, nicio problemă, plec acum, că nu ar rost să vă strict combinaţiile.

Adrian Ursu: Dar asta a fost singura misiune a dumneavoastră?

Traian Ungureanu: Nu e misiune. E misiunea dumneavoastră de ziarist şi n-aţi făcut-o şi mi se pare scandalos ce aţi făcut şi dacă o ţineţi aşa…

Adrian Ursu: Domnul Ungureanu, dumneavoastră sunteţi un ziarist care aţi făcut politică şi când eraţi zis independent…

Traian Ungureanu: Eu n-am ascuns lucrul ăsta, dumneavoastră aţi ascuns un lucru extrem de grav.

Adrian Ursu: Rămâneţi acolo în politică şi desfăşuraţi activităţi…

Traian Ungureanu: Nu mai fugiţi de răspundere, că aţi făcut ceea ce un ziarist n-are voie să facă.

Oana Stancu: …l-aţi aruncat pe piaţă într-o publicaţie obscură pe care PD-L-ul a folosit-o şi în alte campanii electorale şi dumneavoastră veniţi aici în emisiune să propagaţi acest subiect?

Traian Ungureanu: De ce n-aţi spus un cuvânt, dacă ştiţi aşa de bine cum sunt lucrurile?

Oana Stancu: Pentru că nu citesc, vă mărturisesc cu toată fermitatea română.

Traian Ungureanu: Dar sunteţi obligată să citiţi presa română…

Adrian Ursu: Colegii dumneavoastră de la partid au avut şanse mai mari, colegii noştri din regie de un sfert de oră…

Traian Ungureanu: Aveaţi un lucru foarte simplu de făcut, trebuia să daţi telefon la Blaga, la Chirieac, unde voiaţi dumneavoastră, numai să băgaţi în ţeavă subiectul ăsta.

Cozmin Guşă: Există în revista „România Mare” nişte articole foarte interesante despre domnul Traian Ungureanu. Ar fi jurnalistic să le dezbateţi în această emisiune?

Adrian Ursu: Nu.

Traian Ungureanu: Domnul Guşă, acum nu ştiu ce încercaţi. A devenit foarte simplu: presa e un subiect sensibil în România, ca peste tot în lume, în momentul în care se întâmplă ce se întâmplă sau există bănuiala că s-a întâmplat ce s-a întâmplat, cred că e inevitabil ca asta să fie un lucru care e adus la cunoştinţa românilor. Nu acuz.

Cozmin Guşă: Nu. Dumneavoastră acum chestionaţi cenzura, de fapt dumneavoastră vorbiţi despre cenzură…

Traian Ungureanu: Asta e cenzură internă, la Realitatea TV.

Cozmin Guşă: A dumneavoastră, care veniţi şi de 25 de minute vorbiţi ce doriţi în emisiune.

Traian Ungureanu: …care a decis că acest subiect trebuie ascuns. Şi aşa a făcut-o.

Cozmin Guşă: Asta este strategia domnului Băsescu care vorbeşte pe toate televiziunile de dimineaţa până seara, nu vreau să vă jignesc că ar fi inspirat domnul Băsescu în strategia dumneavoastră, poate dumneavoastră l-aţi inspirat pe el. Faceţi teoria cenzurii…

Adrian Ursu: Deci în clipa de faţă se produce un abuz grave de deturnare a unei discuţii pe care puteam s-o purtăm civilizat dacă dumneavoastră doreaţi acest lucru, inclusiv…

Oana Stancu: Aveţi pe ecran site-ul curentul.ro.

Adrian Ursu: Nu se încarcă de 20 de minute de când aţi sugerat acest lucru. Până vom reuşi să încărcăm site-ul acesta la care dumneavoastră ne faceţi trimitere, eu zic să continuăm totuşi discuţia pentru ca telespectatorii să nu se uite la ceva din care nu înţeleg absolut nimic – ceea ce s-a întâmplat până acum, da?

Traian Ungureanu: Dar au înţeles ceva despre subiectul pe care-l ascundeţi?

Adrian Ursu: Sigur. Au înţeles ce trebuia să înţeleagă despre fiecare dintre cei prezenţi aici în studio.

Traian Ungureanu: Deci l-aţi lămurit şi pe ăsta, da?

Adrian Ursu: Nu. Să ştiţi că există telespectatori inteligenţi, chiar dacă dumneavoastră nu credeţi acest lucru şi ei înţeleg.

Traian Ungureanu: Asta-i o afirmaţie năstruşnică, eu în locul dumneavoastră aş fi mai atent la părerea telespectatorilor faţă de un post de televiziune care a făcut ce aţi făcut dumneavoastră. Şi nu la mine.

Adrian Ursu: Aveţi o măsurătoare exactă a telespectatorilor?

Traian Ungureanu: Am o măsurătoare foarte simplă. Dacă un eveniment de asemenea proporţii se produce, e datoria ziaristului să-l semnaleze.

Adrian Ursu: Care sunt proporţiile?

Traian Ungureanu: Vă interesaţi, aflaţi şi poate mâine daţi ceva la televiziune.

Adrian Ursu: Promitem că vom face asta, pentru dumneavoastră.

Oana Stancu: Înţeleg că Traian Băsescu simte ce simte poporul român, dumneavoastră ştiţi ce ştiu telespectatorii noştri…

Traian Ungureanu: Nu. Dumneavoastră ar trebui să faceţi ce ar trebui să facă un ziarist.

Adrian Ursu: Putem să discutăm despre lucrurile care îi preocupă într-adevăr pe oameni.

Traian Ungureanu: Dar de unde ştiţi că asta nu i-ar preocupa?

Adrian Ursu: Şi anume ceea ce se întâmplă cu viitorul lor din punct de vedere financiar, social…

Traian Ungureanu: Dar ce se întâmplă cu ziariştii din România nu credeţi că interesează? Cine le spune ce se întâmplă în România…

Adrian Ursu: Mi-e teamă că mult mai puţin decât faptul că am depăşit criza.

Traian Ungureanu: De ce nu încercaţi să aflaţi?

Oana Stancu: Domnule Ungureanu, aţi fost de acord să veniţi la o emisiune cu o temă anunţată, înţeleg că aţi vrut să dinamitaţi, să faceţi propagandă subiectului pe care aţi considerat…

Traian Ungureanu: Înţelegeţi greşit, aşa cum v-aţi înţeles greşit şi datoria de ziarist.

Adrian Ursu: Îi rog pe colegii mei din regie să difuzăm acel rol interpretat de domnul Traian Ungureanu, în deschiderea mitingurilor electorale, poate în felul ăsta înţelegem care este misiunea, emisiunea… la care a venit domnul Traian Ungureanu.

Traian Ungureanu: Şi vă las cu el, la revedere şi succes!

Adrian Ursu: Mulţumim, înţeleg că nu doriţi să participaţi la o discuţie de niciun fel. Bun, rog imaginile de la mitingul de la Craiova.

Cozmin Guşă: Sănătate.”

15 Responses to TRU si realitatea

  1. turnofftheglory spune:

    Rezumat, niste cacati.

  2. Gabi Dumitru spune:

    Multumesc pentru informatii.

  3. manipulatu spune:

    Oana Stancu si Adrian Ursu-alti latrai de-ai lu Vantu-feneistu.SRS si Bogdan Chiriac-santajistii,sunt mentorii acestor doi tineri asa zisi ziaristi,deci la ce sa te astepti din partea lor,decat la dezinformare,manipulare si minciuna.

  4. dora spune:

    Au avut nevoie de 30 de ore sa-si stabileasca o strategie cu privire la stirea respectiva.Ca pana la urma sa traga concluzia previzibila:se fac inregistrari ale convorbirilor private si aici e mana,ghiciti?”

  5. Liviu Iordache spune:

    Multumesc pentru text, pentru ca pe realitatea inregistrarea emisiunii nu mai exista, se opreste la prima parte. Ca tot vorbim de cenzura…

  6. criticos spune:

    am urmarit emisiunea ,T.R. Ungureanu are perfecta dreptate ! Realitatea tv.numai realitatea n-o prezinta obiectiv! Manipuleaza si deformeaza evenimentele Rusine!

  7. ID spune:

    Stimabile doamne, Stimabili domni,
    Ca unul care a lucrat in presa, ca unul care stie foarte bine ce spune cind e in fata unei camere de luat vederi, dl T.Ungureanu, europarlamentar al Romaniei, consilier prezidential, cetatean de mare onaore si calibru intelectual spune:
    „Traian Ungureanu: Am făcut un salt… pe care dumneavoastră îl evitaţi într-un mod jenant, şi vă întreb de ce ştirea extrem de gravă despre doi ziarişti români care sunt bănuiţi de şantaj, şi sunt doi ziarişti de marcă ai României, nu apare în dezbatere? De ce vreţi să dăm mai departe filmul cu Băsescu? Chiar nu vă interesează ce se întâmplă în România?”
    Va rog sa observati si sa reflectati asupra formularii: „ştirea extrem de gravă despre doi ziarişti români care sunt bănuiţi de şantaj”, in care distinsul domen T.Ungureanu califica drept extremd e grava stirea cum ca doi jurnalisti sint banuiti de santaj, fara sa aduca nici o proba in acest sens. Nu o face pentru ca stie ca nu exista probe, nu o face pentru ca el insusi spune ca e vorba despre o bauiala. A considera o banuiala ca si cum ar fi o realitate este intr-adevar extrem de grav. A o spune si a o sustine in acelasi timp e dovada ca sti ce spui, dar sti si ce faci. Acest comportament are un nume. Asa ca, lansez aici stirea ca un jurnalist roman, Traian Ungureanu, este banuit de ipocrizie, de fatarnicie, de perfidie, de prefăcatorie, de fariseism, de procletism, de telpizism, de tartufism, de trombonism, de duplicitarism, de machiavelism, de pestrițims, de calpism. Toate intr-unul singur pentru ca, se pare, omul are multe calitati.

  8. mihaibeltechi spune:

    AUTODENUNT
    Io, sarjent halebardier Gerula furat-am aceaste scrisori si le-am lepadat la
    http://forum.realitatea.net/newreply.php?do=newreply&p=723541

    PS Sper sa nu fie suparare dar la IREALITATEA tv ieeee criza, boieri dumneavoastra ….a disparut informatia 🙂

  9. Tico spune:

    Traian Ungureanu, esti jalnic, aceasta este parerea unui om care nu este membru al niciunui partid, raman perplex cum de dai peste cap sa aperi un presedinte care in mod vizibil vrea sa conduca singur Romania, eu am prins un dictator nu mai am nevoie de inca unul, iei niste bani destui de la Parlamentul European (fie vorba intre noi sunt tot bani platiti de romani) si vi sa faci pe digeiul lui Basescu. Ne crezi asa prosti?????

    • eugeni spune:

      Bravo Traian Ungureanu.
      Interesant cum Tico incepe la singular si termina la plural, el neinregimentatul….(cel mai probabil PSD dupa ditirambe)
      Si eu am prins un dictator, am prins de asemenea TV-ul si ziarele cenzurate. NU avem nevoie Marea Adunare Nationala de la Grivco. (MANdlG)
      La intrebarea din final raspunsul este: DA.(Sper ca nu este o surpriza dar de unde nu este nici D-zeu nu cere)

    • hunter67 spune:

      Nu, zau, cum l-ai prins tu pe dictator asa, singur-singurel? Ca doar n-oi fi Fat-Frumos?

  10. tazdingoo spune:

    realitatea tv e daunatoare realitatii

  11. filadel spune:

    Mi-au trebuit două zile și-un kill de lămîi ca să pot termina de citit toată tărășenia. Azi cei doi penali sînt mai curați și mai spălați în pofida probelor care abundă.

    Despre iRealitatea-Vîntu-TV: dormiți liniștiți, vă fuk ei realitatea!

    Mersik pentru text. Bună treabă! Le-ai mîncat pita jegoșilor.

  12. Andrei spune:

    Salut! Sunt Andrei si va vorbesc din viitor! Aceasta Oana Stancu, impreuna cu acel ciorap mucegait Adrian Ursu vor face campanie electorala PSD-ului cu ajutorul emisiunilor lor in care improasca cu puroi in Poporul Roman din ouale putrede si inflamate ale lui Iliescu, Hrebenciuc, Vantu sau Voiculescu. Acestora din urma sa le fie tarana cat mai grea si focul iadului sa le arda sufletele insetate de atata lacomie si rautate.

Lasă un răspuns

