Sobaru caută luminiţa

Ieşit din spital, Adrian Sobaru s-a dus la Felix. Unde a dat mărturie, aflăm de pe ziare.com. Trei citate sunt edificatoare:

Ma doare ca, de cand am vazut ca nu mai exista speranta pentru copii, nu se mai vede luminita.

Nu am facut gestul pentru mine. Nu am facut pentru ca mi-a taiat ajutorul de handicap la copii, am facut-o ca sa existe luminita, sa se traiasca intr-o tara morala.

…saracia duce la disperare. Oamenii trebuie sa incerce sa forteze sa gaseasca luminita.

Nu stim daca a gasit luminita, dar banuim ca stie unde se afla:

M-as pune scut daca cineva ar vrea sa desfiinteze Antena sau Realitatea. Numai presa ne mai poate salva si sa mai gandim.

Cat cinism trebuie sa ai ca sa te folosesti de omul acesta.

10 Responses to Sobaru caută luminiţa

  1. Ovidiu spune:

    deh, oamenii…

  2. eumiealmeu spune:

    uau… chiar cinism.

  3. Ciprian spune:

    Nici o surpriza.Imi vine in minte cazul lui Mihaila Cofariu.

    • contramanipulare spune:

      Pe Cofariu parca-l inscrisesera in PRM sau PUNR. Dar macar la Cofariu exista o oarecare rationalitate, se dusese, manipulat, la targu mures sa se lupte cu ungurii, pe cand Sobaru s-a aruncat de la balconul parlamenului cautand o luminta si lasandu-si nevasta fara bani si cu grija a doi copii acasa, dintre care unul bolnav. A scapat cu viata, are acum sansa sa devina vedeta la Antena3 si Realitatea, un personaj ciudat care va fi plimbat prin studiouri tv.

    • contramanipulare spune:

      Pe Cofariu parca-l inscrisesera in PRM sau PUNR. Dar macar la Cofariu exista o oarecare rationalitate, se dusese, manipulat, la targu mures sa se lupte cu ungurii, pe cand Sobaru s-a aruncat de la balconul parlamenului cautand o luminta si lasandu-si nevasta fara bani si cu grija a doi copii acasa, dintre care unul bolnav. A scapat cu viata, are acum sansa sa devina vedeta la Antena3 si Realitatea, un personaj ciudat care va fi plimbat prin studiouri tv.

  4. Gabi spune:

    … ce pot spune despre acest individ decat ca are un comportament schizofreinic. Mi se pare un tip jalnic, mai ales in momentul aterizarii strigand libertate. Libertate la ce? La prostie. Eu una, nu ma uit la antene, le am scoase din program, daca poate cineva sa imi spuna ce explicatii a dat gestului sau. Pe mine una, nu m-a impresionat de loc, din contra, l-am condamnat ca a facut un asemenea gest, lasandu-si copii singuri de sarbatori.
    P.S. Poate vrea sa se angajeze la antene si nu stia cum?

  5. contramanipulare spune:

    Gabi, nu au aia de la antene nevoie de electrician. Cred ca doar TVRul mai foloseste electrician la filmari in spatii inchise, care nu necesita mari aranjamente. Era ridicol sa o veyi pe Hossu Longin cum spunea ea ca a filmat memorialul durerii cu Sobaru. Ce nevoie avea de electrician? La o televiziune privata ti-ar rade in nas daca ai cere sa pleci la parlament sau la un interviu cu electricianul dupa tine.

    E o slujba calduta la stat, Sobaru a tras la un loc caldicel. CU ocazia asta s+a aflat ca la TVR nu s-au taiat salariile cu 25%. Ei sunt bugetari cu mot, electrician si microfonist.

  6. nuty spune:

    Victor Ponta, combinat într-o „şpagă“ la Ministerul Agriculturii!

    Un afacerist care face parte din reţeaua celebrului Genică Boerică s-a lăudat că politicianul l-ar ajuta să pună mâna pe un contract gras
    Ponta spune însă că nici nu-l cunoaşte pe dubiosul om de afaceri

    După scandalul manechinelor pe care personaje cu funcţii din PSD le-ar fi plătit pentru sex, numele lui Victor Ponta este din nou „târât“ într-un caz cu iz penal!

    Reporterii „Naţional“ au aflat că un afacerist din Mehedinţi şi-ar fi „ţepuit“ partenerul de la care a luat 15.000 de euro sub pretextul că i-ar da mai departe lui Victor Ponta ca să-i ajute să pună mâna pe o licitaţie de la Ministerul Agriculturii. Afaceristul acuzat este Ioniţă Troacă, cumnatul celebrei cântăreţe de muzică populară Niculina Stoican.
    Mai mult, despre Troacă se ştie că face parte din reţeaua lui Genică Boerică, poreclit „Regele TVA-urilor“. Atât Troacă, cât şi Boerică sunt judecaţi la acest moment ­într-un alt dosar care priveşte o înşelăciune de aproape 10.000.000 de euro.
    „Din 2008, de când am devenit prieten şi am făcut mai multe afaceri cu Ioniţă (n.n. – Troacă), el mi-a cerut cu împrumut mai mulţi bani, vreo 90.000 de euro! Prima dată ­i-am dat bani ca să cumpere nişte utilaje, apoi a venit şi mi-a zis că-i mai trebuie 15.000 de euro, spunându-mi că-i dă lui Victor Ponta să obţină un proiect de dezvoltare pe fonduri europene de la Agricultură. Ioniţă are un frate, Mihai, care învârte afaceri mari pe la Târgu Jiu şi spunea că acesta a intervenit la Ponta, cu care ar fi prieteni! Acum un an, Ioniţă a dispărut şi mi-a zis să-mi iau gândul de la bani”, ne-a dezvăluit fostul partener al lui Ioniţă Troacă.

    Cine îl ţine în braţe pe Troacă

    Până acum, orice tentativă de a recupera banii a fost sortită eşecului. „Ioniţă este ţinut în braţe de Poliţia din Mehedinţi şi nu se poate face nimic acolo, dar nu mă dau bătut! Eu nu ştiu cine este implicat în umbră, dar văd că mă lupt cu morile de vânt“, ne-a mai spus afaceristul păgubit.
    Contactat de „Naţional“ ca să comenteze întregul scandal, Victor Ponta a negat categoric orice amestec: “Nu îmi sună cunoscut acest nume (Mihai Ioniţă – n.n.). Nu are cum să fi fost partenerul meu de afaceri, pentru că eu nu am făcut afaceri. Dacă voi fi chemat la audieri, normal că am să mă duc. Dacă trebuie am să mă duc şi la puşcărie, împreună cu toţi politicienii incomozi din această ţară!”
    Zilele următoare, „Naţional“ va dezvălui o adevărată bombă legată de „caracatiţa“ de la Mehedinţi şi de tunuri de milioane de euro!

    Adrian Nicolae

  7. Blue spune:

    L-am văzut la televizor în emisiunea lui Gâdea.
    „Nu am făcut-o pentru bani… etc ” 😀
    Parcă era vorba că i s-a tăiat nuştiu ce ajutor.

    Şi am mai văzut ceva. Spuneau că acum e bine. Dacă faptul că ochiul stâng priveşte după cum doreşte înseamnă că nu e tocmai bine. E posibil ca mai târziu să-i apară sechele. Oricum, nu cred că o să mai poată să îşi facă meseria. Dar la Felix va găsi un loc de cascador. De exemplu între boşorogii ăia care o înjurau pe Nuţi la Brăila ieri….
    Acum cât e vedetă are un loc la Felix… mai încolo? Nu cred. Poate va trăi in alocaţia copilului şi pensia sa anticipată. Probabil atunci ca zice că e fericit. A scăpat cu viaţă…
    PS – Cel puţin dacă îi cădea unui liberal în cap (în zona lor a sărit) 😀
    (…)

  8. A. Ghiuta spune:

    Mi-a placut ideea lui Blue; „Cel putin daca ii cadea unui liberal in cap”.
    Ar fi distractiv sa aflam. Niciunui ziarist nu i-a trecut prin cap aceasta idee.
    Domnule Contramanipulare, ati putea dvs. sa aflati? Am vazut atunci o declaratie a Adrianei Saftoiu, cum ca ea se afla pe locul ei, vecin cu cel al norocosului chiulangiu.

Lasă un comentariu